שאלות תשובות
לתלמיד בכתה ד'-יב' שרוצה לשפר הישגים, לתלמיד שרוצה לבנות בסיס טוב במתמטיקה, לתלמיד שרוצה לשמר הישגים, לתלמיד שרוצה לעלות לרמה גבוהה יותר (מארבע לחמש יחידות לימוד למשל), לתלמיד שסובל מחרדות בחינות, לתלמיד שרוצה להיגמל משיעורים פרטיים, לתלמיד שנדרש להשתלב בכתה באמצע השנה בשל מעבר דירה, או רילוקיישן, לתלמיד שרוצה להצליח.
רובי וצוות המורים במרכז מחויבים להצלחת התלמידים ועושים את עבודתם מתוך אהבה למקצוע ותחושת שליחות, וחשוב מכל, מבינים את עולמם של התלמידים, מדברים בשפתם ומלמדים בגובה העיניים. במרכז להגשמה דרך המתמטיקה אנו שואפים להקנות לתלמידים כלים לחיים: חיזוק הביטחון העצמי, עצמאות, יכולת התמודדות עם אתגרים, בקרה עצמית ועוד יכולות אשר יסייעו לכל תלמיד ותלמידה במתמטיקה ובכלל.
כמובן.
שיטת הלימוד אצלנו ייחודית ומותאמת לכל תלמיד ותלמידה ומטרתה לסייע לתלמיד בהתמודדות בבית הספר, זאת על ידי הקניית כלים ללמידה עצמאית באמצעות כיתת תרגול מצומצמת והטרוגנית (מגוונת), בשיטה זו אנו מסייעים לילד לפתח יכולת למידה עצמית ובקרת טעויות אשר מדמה את המצב האמיתי ומכינה אותו לביצוע מיטבי במעמד של מבחן.
בשונה מבית הספר בו התלמיד נדרש להתאים את עצמו לכתה בת 30-40 תלמידים כשלמולם מורה אחת אשר מלמדת את כל התלמידים את אותו הנושא ובאופן הומוגני (אחיד), חווית הלימוד במרכז שונה לחלוטין, לפי הגישה ההטרוגנית, המורה מתאים את עצמו לתלמיד אשר לומד בקבוצת תרגול קטנה המונה בין שלושה לשישה תלמידים מכיתות שונות ורמות שונות וללא קשר לימודי בין התלמידים, מה שמאפשר למורה ללמד כל תלמיד באופן פרטני ואישי. שיטת לימוד זו מאפשרת דיוק רב ואפקטיבי בתהליך הכשרת התלמיד לפתור תרגילים באופן עצמאי ולפתח יכולת בקרה עצמית.
אנו משתמשים בספרי לימוד מגוונים בהתאם לצורכי התלמיד, ביניהם: ספרי לימוד של ארכימדס, ספרי תרגול של חברת "mathstar", לצד חומרי לימוד אונליין בהתאמה מאתר הלימודים "GOOL".
הצוות הבכיר כולל:
רובי גואטה– יזם ומנהל המרכז, מורה ובעל ניסיון של מעל 15 שנה בחינוך בלתי פורמלי.
עומרי מורלי– סטודנט שנה רביעית להנדסת חשמל ופיזיקה באוניברסיטת תל אביב
ולצידם, צוות ההוראה אשר כולל תלמידים מצטיינים, בוגרי חמש יחידות, שמכירים היטב את עולמם של התלמידים ומדברים ב"שפתם", יש לכך חשיבות עליונה בהפחתת התנגדויות למקצוע המתמטיקה ובהתמודדות עם קשיים שונים.
לפחות מורה אחד לשישה תלמידים.
בוודאי. ניתן ללמוד מרחוק באמצעות הזום. במצב כזה התלמיד משתלב כחלק מהקבוצה ההטרוגנית הרגילה, כאשר המורה נותן לו מענה אישי בחדר פרטי בזום.
אנו מאמינים ששיעור פרטי אחד על אחד לא יספק את המענה המיטבי לרוב התלמידים, כיוון שהשיעור משאיר את התלמיד באזור הנוחות שלו, בניגוד ללמידה בקבוצה אשר מקנה לתלמיד יכולת פתרון תרגילים באופן עצמאי ובקרה עצמית אשר יסייעו לו רבות ברגע האמת. יחד עם זאת במקרים בהם נזהה בתהליך האבחון כי אכן נדרש שיעור פרטי בהחלט נעשה זאת באמצעות שימוש בשיעורים פרטיים המוגדרים אצלנו "אישי זוגי". כלומר עד שני תלמידים , המטרה שלנו במצב זה היא להכשיר את התלמיד לשילובו בשיעור תרגול קבוצתי ונעשה שימוש בשיעור פרטי בעיקר כדי ללמד ולהקנות חומר לימוד שחסר או במצבים בהם התלמיד נימצא במקום רגשי נמוך ביחס למקצוע המתמטיקה.
התלמיד מגיע לשעה וחצי (90 דקות), כלומר שני שיעורים מחוברים.
המחיר לשיעור נע בין 55 ל-85 ₪ תלוי במסלול המומלץ לאחר שיעור האבחון. אורך שיעור הינו 45 דקות, כאשר תלמיד/ה מגיע/ה ל 90 דקות.
יוצרים קשר עם רובי 0522688071